Menu
Winkel in Utrecht > €75 Free Shipping NL, BE, DU +31(0) 30 87 80 950 2850 PostNL Afhaalpunten

Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

Bestellen

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

In het winkelmandje verzamel je de gekozen artikelen. Als je de bestelling definitief wilt maken klik je op het winkelmandje, rechtsboven in het scherm. Je krijgt dan een overzicht van je bestelling. Hierin kan je indien nodig nog artikelen wijzigen.

Vervolgens vul je je gegevens in en kan je gaan betalen. Als je akkoord gaat met de algemene voorwaarden (aanvinken) dan volg je verder de aanwijzingen op het scherm. Wanneer de betaling is afgerond kom je terug op onze website. Je vindt hier de betalingsbevestiging, deze wordt ook per mail binnen enkele minuten naar je verzonden.

Moet ik een account aanmaken om een bestelling te kunnen plaatsen?

Je hoeft geen account te hebben om een bestelling te kunnen plaatsen. Het voordeel van een account aanmaken is dat je met alleen een inlognaam en wachtwoord kan bestellen, zodat je niet nogmaals je persoonlijke gegevens hoeft in te voeren. Ook heb je de mogelijkheid om de status van je bestelling te bekijken, een verlanglijstje te maken en delen met familie en vrienden.

Gegevens die je aan ons verstrekt worden niet aan derden verstrekt.

Kan ik ook telefonisch of per email een bestelling plaatsen?

Dat kan. Je kan telefonisch contact met ons opnemen op werkdagen tussen 9 uur en 17 uur op telefoonnummer 030 – 87 80 950. Per email zijn wij te bereiken via info@littlewannahaves.nl  

Ik heb geen bevestiging van mijn bestelling ontvangen, hoe kan dat?

  •  Misschien heb je de bestelling nog niet volledig afgerond. Kijk of de producten nog in het winkelmandje staan en doorloop vervolgens de betaalprocedure.
  •  Mogelijk is je emailadres niet juist ingevuld. Dit kan je controleren door in te loggen en je gegevens te controleren.

Je kan ook altijd contact met ons opnemen via info@littlewannahaves.nl. Dan kunnen wij de status van jouw bestelling controleren.

Kan ik mijn bestelling nog annuleren of wijzigen?

Je kan de bestelling wijzigen of annuleren als de artikelen nog in het winkelmandje zitten. Als je een bevestiging van je bestelling hebt ontvangen kan je deze niet meer zelf via de website wijzigen. Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op via info@littlewannahaves.nl.

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

Je bestelling wordt bijna altijd de eerstvolgende werkdag verzonden. Bestel je op vrijdag of in het weekend dan betekent dit dus dat de bestelling op maandag wordt verzonden.

Zijn alle artikelen op voorraad?

Alle artikelen worden uit voorraad geleverd. Als een artikel niet op voorraad is staat dit duidelijk op de website vermeld. Heb je een vraag over een artikel dat niet op voorraad is? Stuur ons dan een mail via info@littlewannahaves.nl.

Ik heb een actiecode. Hoe kan ik deze gebruiken?

Bij het plaatsen van uw bestelling, voordat je gaat betalen, kan je de code invullen in het vakje ‘Kortingscodes’. De korting wordt dan automatisch verrekend.

 

Verzenden

Wat zijn de verzendkosten die ik moet betalen?

Voor bezorging op adressen in Nederland:

  •  De verzendkosten bedragen € 3,95 per pakket. Voor sommige artikelen geldt dat zij in een envelop kunnen worden verzonden. Als dit mogelijk is dan staat dat vermeld in het winkelmandje.
  •  De verzendkosten voor brievenbuspost bedragen € 2,50.
  •  Bij bestellingen boven de € 75 hoef je geen verzendkosten te betalen.

 Voor bezorging op adressen in België en Duitsland:

  •  De verzendkosten bedragen € 6,95 per pakket.
  •  Bij bestellingen boven de € 75 hoef je geen verzendkosten te betalen.

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Je bestelling wordt bijna altijd de eerstvolgende werkdag verzonden. Deze wordt door PostNL binnen 24 uur bij je afgeleverd. Indien je niet thuis bent en de bezorger het pakket niet bij de buren kan afleveren wordt er de volgende werkdag een nieuwe poging tot bezorgen gedaan. Als het pakket ook dan niet wordt aangenomen kan je het afhalen bij het afhaalpunt dat op het bericht in uw brievenbus staat aangegeven. Je kan ook bij je bestelling kiezen voor een ander bezorgadres of één van de afhaalpunten van PostNL, kies dan bij het afrekenen voor de optie 'naar ander adres verzenden'. 

Kan ik de status van mijn pakket bekijken?

Als de bestelling is verzonden ontvang je van ons een emailbericht. In deze email vind je een link naar de Track & Trace-site van PostNL. Deze link werkt op de dag dat het pakket door ons is verzonden, na 21.00 uur. Je kan via deze link de status van het pakket volgen.

Kan ik een bestelling ophalen in plaats van laten verzenden?

Je kan bestellingen ook afhalen in de winkel. Met vragen hierover kan je contact met ons opnemen via info@littlewannahaves.nl.

Kan ik een bestelling op een ander adres laten bezorgen?

Dat kan. Kies dan bij het afrekenen voor de optie 'naar ander adres verzenden'. Er zijn vervolgens twee mogelijkheden: 

  • je kan een ander bezorgadres invoeren, bijvoorbeeld het adres van je werk.
  • je kan kiezen uit één van de 2700 PostNL afhaalpunten. Klik dan op 'kies een PostNL afhaallocatie' en gebruik de locatiekiezer om een afhaalpunt te selecteren. Je hebt vanaf de dag van bezorging drie weken de tijd om het pakket af te halen.

 Retouren

Ik heb een verkeerde bestelling ontvangen wat moet ik doen?

Je kan zo snel mogelijk contact met ons opnemen via info@littlewannahaves.nl. Wij gaan het voor je uitzoeken en nemen vervolgens zo snel mogelijk contact met je op.

Kan ik artikelen retourneren?

Binnen 14 dagen kunnen artikelen geretourneerd worden. Stuur een mail naar info@littlewannahaves.nl met hierin:

  • de naam van het artikel
  • het ordernummer
  • uw bankrekeningnummer

De producten kunnen (onbeschadigd) in de originele verpakking teruggestuurd worden. De kosten voor het retour zenden van de artikelen zijn voor uw rekening. Na ontvangst van de teruggezonden artikelen ontvang je van ons binnen twee werkdagen een mail. Het aankoopbedrag inclusief eventuele verzendkosten storten wij uiterlijk 5 werkdagen na de ontvangstbevestiging op het door u vermelde rekeningnummer (terugstorten verzendkosten doen wij niet als niet alle ontvangen producten worden geretourneerd).

Retourzendingen zijn voor risico van de koper. Dit houdt in dat wij niet aansprakelijk zijn voor het beschadigen of zoekraken van retour gestuurde producten. Vraag altijd om een verzendbewijs en bewaar deze totdat je van ons een bericht van ontvangst hebt gekregen.

Kan ik artikelen ruilen?

Dat hangt van het artikel af. Heb je een vraag over het omruilen van een artikel neem dan contact met ons op via retour@littlewannahaves.nl.

Ik heb een klacht.

Neem zo snel mogelijk contact met ons op via info@littlewannahaves.nl. Wij gaan kijken hoe we de klacht naar tevredenheid kunnen oplossen.